vrijdag 26 juli 2019

Bday.

Vandaag een kaartje met de mooie Dutch Doobadoo mal Bday. Ik heb daar de afdruk van Mo Manning - April voor gebruikt.


Ik heb de afdruk ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Laarzen en bladeren: 168 - 174 - C680.
Hoofddoek, bloem en sokken: 124.
Haar en grond:  C560 - 283 - 177.
Huid: 132 - 189 - 191.
Gieter: 232 - 233.
Jurk: 189.


Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Wat ik ervan vind ... waauuuuuuw ! Prachtige mal, heel mooi papier, super kleurtje, leuke digi die perfect is gekleurd. Mooie aankleding van de kaart met schitterende accenten. Wat wilde je nog meer horen ;-) ... een pareltje.
    Zonnige groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je prachtig gekleurd! Heel leuk kaartje is het ook. Ik heb dit stencil toevallig pas gekocht, dus altijd fijn als iemand laat zien wat je ermee kunt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart! Prachtig gecombineerd!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie