woensdag 30 oktober 2019

Gefeliciteerd


Goedemorgen, vandaag post ik mijn eerste kaartje als design team lid van het Kleuren met potloden team. Mijn naam is Larissa, ik ben 42 jaar en ik maak al jaren kaarten. Ik ben altijd al creatief bezig geweest. Ik kreeg mijn een naaimachine toen ik 6 werd en daar maakt ik kleertjes voor mijn poppen mee. Daarna heb ik met vilt gewerkt om zo popjes en diertjes te maken. Daarna kwam de naaimachine weer tevoorschijn om babyschoentjes te maken, en ik heb ook nog een blauwe maandag gehaakt. Twaalf jaar geleden begon het kaaretenmaak virus. Het begon allemaal met een doos Derwent coloursoft potloden en ik was meteen verslaafd aan het inkleuren met potloden. Inmiddels heb ik al heel wat meer potloden bij elkaar verzameld en heb ik gelukkig ook vooruitgang gemaakt met het inkleuren van mijn stempels. In 2007 schreef ik mijn eerste blogpost op Car-d-elicious en dat doe ik nog steeds met veel plezier!

En dan nu over naar mijn eerste kaartje:


Vandaag post ik weer een kaartje op het blog van Gerda Steiner designs. Deze keer heb ik een creatie gemaakt met de nieuwe digitale stempel Pug van Gerda Steiner designs. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Polychromos potloden en daarna heb ik deze uitgeknipt.


Voor het inkleuren van de Pug van Gerda Steiner designs heb ik de volgende potloden gebruikt:
Pug: Polychromos: 9201-180 Raw umber, 9201-176 Van Dijck brown, 9201-191 Pompeian red Prismacolor: PC1099 Espresso
Halsband: Polychromos: 9201-199 Black, 9201-219 Deep scarlet red, 9201-225 Dark red
Hoedje: 9201-199 Black, 9201-117 Light cadmium red, 9201-107 Cadmium yellow, 9201-108 Dark cadmium yellow, 9201-124 Rose carmine, 9201-226 Alizarin crimson, 9201-178 May green, 9201-168 Earth green yellowish, 9201-144 Cobalt blue-greenish.


Ik heb vandaag een kaartje/mapje gemaakt waarin je een cadeaukaart kan doen en dan zit er ook nog een bijpassend kaartje in waar je een verjaardagswens kan schrijven. Ik heb het kaartje gemaakt van kraft papier en ik heb het modelletje zelf verzonnen. Ik heb een gestreept design papiertje van het Really rainbow petite paper pack van Lawn fawn opgeplakt. Ik heb uit wit karton een cirkel gestanst met de Crea-nest-lies XXL 49 van Crealies. Ik heb uit zwart karton een bijpassende scallop cirkel gestanst met de Crea-nest-lies XXL 53 van Crealies. Ik heb op de witte cirkel een achtergrond voor de afbeelding gemaakt met Worn lipstick Distress inkt en daarna heb ik de cirkel samen met de afbeelding op de kaart geplakt. Ik heb uit een stukje roze design papier een aantal bloemetjes gestanst met de Mini flowers & leaves van Simon says stamp. Ik heb een aantal blaadjes uit groen karton gestanst met de Leaf cluster Die 066-c van Impression obsession en die heb ik onder de bloemetjes geplakt. Ik heb de hartjes van de bloemen versierd met zwarte hotfix steentjes.



Ik heb een pocket gemaakt waar een cadeaukaart in past. Het vakje is gemaakt van regenboogpapier bvan het Really rainbow petite paper pack van Lawn fawn. Ik heb hier met de Gift card sliders van Crealies een gat in gemaakt en ik heb dezelfde dies gebruikt om de mooie versiering van het gat uit zwart karton te stansen.


Op het onderste gedeelte van de kaart heb ik een vakje gemaakt van kraft karton waarop ik gestreept regenboogpapier van het Really rainbow petite paper pack van Lawn fawn heb geplakt. Ik heb uit zwart karton het woord gefeliciteerd gestanst met de Handletter gefeliciteerd van Craft emotions en die heb ik op mijn vakje geplakt.


In het vakje heb ik een wit kaart gedaan. Ik heb de Pug van Gerda Steiner designs nog een keer geprint, maar dan een stuk kleiner en ook deze afbeelding heb ik ingekleurd met mijn Polychromos potloden. Ik heb de afbeelding op het witte kaartje geplakt. Daarna heb ik een tekst van de stempelset 't is je verjaardag van Els Brigé design op het kaartje gestempeld. Op het kaartje heb ik nog een bloemetje en blaadje geplakt die ik heb uitgestanst met de Mini flowers & leaves van Simon says stamp en de Leaf cluster Die 066-c van Impression obsession. Met een zwarte fineliner heb ik een lijntje langs de randen van het kaartje getekend.


*********************************************************************************
STAMP: Pug from Gerda Steiner designs, 't is je verjaardag from Els Brigé design
COLORING MEDIUM: Polychromos pencils, Distress ink
PAPER: Kraft, green, white and black cs, Really rainbow petite paper pack from Lawn fawn
INK: Versafine clair nocturne, Worn lipstick Distress ink
DIES: Crea-nest-lies XXL 49 and 53 and Gift card sliders from Crealies, Handletter gefeliciteerd from Craft emotions, Leaf cluster Die 066-c from Impression obsession, Mini flowers & leaves from Simon says stamp, 
ACCESSORIES: Black ribbon, black fineliner, Black hotfix gems

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie binnenkomer! Prachtig Larissa en welkom bij het team.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Larissa!
    Leuk dat je bij ons in het team bent gekomen...Welkom en heel veel kleurplezier.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje!
    Welkom bij ons in het Team, heel veel kleurplezier.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
    Gezellig dat je ons team komt versterken. Veel kleurplezier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie