dinsdag 24 maart 2020

Korenbloemen

Hallo allemaal,

Ik kleur op dit moment graag bloemen, geen idee waarom maar misschien omdat ik gewoon naar de lente en de zomer verlang.




Vandaag heb ik voor jullie een kaartje met korenbloemen. 
Deze bloemen zijn een digi van Fred She Said. Deze digi heet cornflowers en kun je evt. hier vinden.



Ik heb de digi ingekleurd met faber castell polychromos potloden.
De gebruikte kleuren zijn:
Bloem: 101, 146,140, 145, 247, 199
Stengels/bladeren: 101, 172, 168, 167, 174, 177, 217


Het papier is van Maya design.


Onderaan de stempel heb ik nog een stukje van een grasrandje gedaan en 2 bloemen gemaakt met een stans van Elisabeth Craft.
Tot slot nog een klein groen takje.


Ik hoop dat ik in deze bijzondere weken voor een klein beetje inspiratie en misschien wel afleiding heb kunnen zorgen.
Pas goed op jezelf en je naasten.


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Aartje. Mooie korenbloemen en heel leuk ingekleurd. Mooie schets heb je gebruikt. Gezond blijven dat hopen we! daar gaan we voor... Jij veel sterkte en blijf maar lekker bezig met je bloemen inkleuren... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart met prachtig ingekleurde bloemen Aartje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie