dinsdag 23 juni 2020

Happy Birthday.

Hallo allemaal,

Deze maand hebben we 2 sponsoren met de Challenge en ik heb daar dit keer de digi van Di's Digi Stamps - High as a cupcake Mouse voor gebruikt. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Ballon, muffinvorm en vlammetje: 104 - 106 - 107 - 108.
Muis, deel cavia en deel muffin: C560 - 283 - 280.
Shirt en strik om muffin: 146 - 247.
Plateau onder de muffin: 233 - 235.
Binnenkant oor: 132 - 189.
Glazuur muffin: 146.
Kaars: 103 - 102.


Voor de basis van de kaart heb ik de mooie mal van CraftEmotions Big Nesting Die - rechthoek Scalop XL open Card 115633/0923 gebruikt en nog twee kleinere laagjes ervan op verwerkt. Het papier wat ik ervoor gebruikt heb is al een oudje van Marianne Design, maar blijf die mooi vinden. Op het glazuur van de muffin heb ik nog wat Viva Decor Gloss-Gel Transparent 000 aangebracht, lijkt het net echt.


Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie