woensdag 5 augustus 2020

Gerda Steiner designs - Happy day - Larissa


Hallo, ik ben Larissa van het blog Car-d-elicious en vandaag is het weer mijn beurt om hier op het Kleuren met potloden blog een projectje te plaatsen. Deze keer post ik een klein cadeautje dat ik heb gemaakt. Ik heb namelijk een klein picknick mandje gemaakt met iets lekker erin.


Het mandje heb ik versierd met de digitale stempel Picnic Penguin van Gerda Steiner Designs. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Polychromos potloden em de zwarte glaze pen. Ik heb de afbeelding daarna uitgeknipt.


Ik heb de picknickmand uit kraft papier gesneden met de Silhouette cameo. Ik heb hiervoor het bestand Picnic box with scallop edge (320295) van Pebbles in my pocket gebruikt. Ik heb de zijkant van het mandje versierd met wat rood ruitjespapier van het Tiny check paper pad van My favorite things. Daarna heb ik de afbeelding met foamtape op et mandje geplakt. Ik heb voor de tekst 2 verschillende teksten uit de stempelset Tiny type van Clearly besotted gebruikt. Ik heb ze met versamark inkt op zwart karton gestempeld en daarna heb ik de woorden geëmbost met witte embossingpoeder. Ik heb de woorden uitgeknipt en op het mandje geplakt.


In het mandje heb ik een "picknick kleedje" van rood geruite stof gedaan. Verder zitten er wat zakjes thee in en ook nog 5 nougat blokjes.


Ik heb de volgende potloden gebruikt:

Pinguin:
9201-232 Cold grey III, 9201-234 Cold grey V, 9201-235 Cold grey VI, 9201-199 Black, 9201-113 Orange glaze, 9201-118 Scarlet red, 9201-109 Dark chrome yellow, 9201-126 Permanent carmine

Picnicmand:
9201-180 Raw umber, 9201-179 Bistre, 9201-177 Walnut brown

Stokbrood:
9201-182 Brown ochre, 9201-179 Bistre, 9201-178 Nougat, 9201-183 Light yellow ochre

Druiven:
9201-170 May green, 9201-168 Earth green yellowish, 9201-167 Permanent green olive


*********************************************************************************
STAMP: Picnic penguin from Gerda Steiner designs, Tiny type from Clearly besotted
SILHOUETTE CUTTING FILE: Picnic box with scallop edge (320295) from Pebbles in my pocket 
COLORING MEDIUM: Polychromos pencils
PAPER: Kraft and black cs, Tiny check paper pad from My favorite things
INK: Versamark ink
ACCESSORIES: Black glaze pen, white embossingpowder, Black brads

I am a participant in the Gerda Steiner designs Affiliate Programme. This means that if you click on one of my links and subsequently make a purchase, I will receive a small commission of store credit, at no extra cost to you.

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie