vrijdag 16 juli 2021

Beach ready mouse

 Hallo iedereen


De nieuwe challenge is gestart en vandaag mag ik weer een kaartje showen.  Alles mag deze maand, laat jullie inspiratie de vrije loop zodat we veel kaartjes kunnen bewonderen.  Tussen m'n digi's vond ik deze, echt geschikt voor de vakantieperiode, eentje van Di's digi's één van de sponsors van de juli challenge.

Voor de basiskaart gebruikte ik de STENCILSL116 van Studio light, 2x uitgestanst en met een touwtje samengebonden.  Passende papiertjes gezocht in m'n enorme voorraad, de digi heb ik uitgestanst met de Crealies mal XXL116 met streepjesrand, gemat en ingekleurd met Prismacolor potloden.  Nog een zonnetje van Crealies erbij en de teenslippers mochten ook niet ontbreken (uit het setje 'memories of summer' van Studio light).  Om aan de linkerkant ook wat kleur te krijgen heb ik de toepasselijke tekst van Craft sensations gestempeld op geel en uitgestanst met een labelmalletje van MFT en ook op rood gemat, gaatje gemaakt, touwtje erdoor en klaar.  Foto genomen en toen vond ik dat hoekje onderaan nog wat leeg, dan nog maar wat schelpjes gezocht (CR1363), ook bij het label nog wat wit toegevoegd en toen was het echt klaar 😜😜



Prismacolor 'premier' potloden :

                                            muis : 928 - 938 - 993 - 1051 - 1054 - 1063
                                            zand : 941 - 942 - 1033 - 1034
                                            zwemband : 909 - 912 - 1006
                                            zwemvliezen : 902 - 938
                                            paraplu : 916 - 917 - 918 - 922 - 926  
                                                           930 - 938 - 941 - 994 - 1033


Zo dat was het voor vandaag.  
Ga gerust ook aan de slag dan komen wij ook bij jullie langs.
Je kan nog deelnemen tot 7 augustus 20u.

 

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie