maandag 13 september 2021

Gitaar

 hallo bloglezers,

Zoals jullie een paar dagen geleden hebben kunnen lezen is ons thema deze challenge kraft. Met dat thema ben ik vandaag verder gegaan. Onze dochter wordt deze week 21 en wilde graag een nieuwe gitaar voor haar verjaardag. Toen ik deze leuke digi van My Besties (sponsor van onze lopende challenge) zag wist ik dat ik daar mee aan de slag wilde. 

De digi heet My Besties and her musical instruments doll 24
Ik koos voor de combinatie kraft en geel. De digi heb ik best licht ingekleurd.

De gebruikte kleuren Faber Castel Polychromos zijn:
Huid:  132, 189, 131
Haar: 109, 187, 283
Jurk en strikken: 103, 102, 268
Gitaar: 109, 187, 283
lippen: 117

Het gebruikte papier is allemaal restjes en ik weet eigenlijk niet precies meer waarvan het is.
Ik heb verder stansen gebruikt van By Lene, Cheery Lynn en First Editions.

Ik hoop dat ik voor wat inspiratie heb kunnen zorgen voor de challenge en dat je ook je potloden en kraft tevoorschijn haalt en mee doet aan onze challenge.



3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie