vrijdag 1 oktober 2021

Labelkaart beertje


Hallo iedereen

Vandaag is het mijn beurt voor een voorbeeldkaartje.
Bij de lopende challenge wordt gevraagd om 'kraft' te gebruiken, dat heb ik hier dan ook in verwerkt.

De basismal is van Studio light deze heb ik gerild, omgeplooid en aan de kanten dichtgeplakt zodat er een pocket ontstaat.  De achterkant ook uit kraft gestanst en op gelijke lengte afgesneden, bovenaan op een viertal cm gerild en dat gedeelte aan de voorkant geplakt.  Op de rillijn kan je een knik maken zodat ze netjes blijft rechtstaan.  De oplegpapiertjes zijn van Maya design en Reprint.  Ik vond nog enkele afdrukjes van een beertje waarvan ik echt niet meer weet waar die zich verstopt heeft tussen al mijn gerief.  Wat ik nog wel weet is dat het een heel oude houten stempel is, hopelijk kom ik hem toch nog eens tegen.  Met m'n Koh-I-Noor potloden kreeg hij een kleurtje en mocht hij samen met een tekststempeltje (Eline's words EC0138) op een label.  Op het andere label een tekst van Penny Black gestempeld met het juiste kleurtje inkt, deze komt uit het setje 'birthday love'.  De labels zelf komen uit 2 verschillende setjes van Deco Time (Action).  Het woord 'enjoy' komt dan weer uit een stanssetje van 'love2craft' (ook van Action).  Tot slot nog wat glitter in de bloemenhartjes, lintje en touwtje door de labels en klaar.  Ik hoop dat Gerda (verjaarde gisteren) voor wie deze kaart bestemd was er blij mee is want speciaal voor haar heb ik zachte kleurtjes gebruikt.

 

Koh-I-Noor potloden : 
beer : 8750/03   11   23   24
bloemen : 8750/14   16   21


Iedereen weer bedankt om even langs te komen.
Je hebt nog een week de tijd om mee te doen met de kraft challenge, dus tot 7 oktober 20u.


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie