vrijdag 13 mei 2022

Game Over.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart met een leuke digi van Mo Manning - Video Boy. Bij deze digi vond ik het wel leuk om een controller bij te maken. Toen ik deze kaart had gemaakt, was de mal van Marianne Design nog niet uit en ben ik op zoek gegaan op internet en heb een plaatje uitgeprint op juiste formaat en overgetrokken op het zwarte papier. Alle rondjes met verschillende mallen uitgestanst, nog een stukje draadje eraan, wat plakpareltjes voor de knopjes en het lijkt net echt. Ik vind hem goed gelukt, al zeg ik het zelf. Hihi. 


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Deel schoenen, deel zak chips, papier chocolade reep en armbanden: 217 - C680.
Chips en strepen op de zak van de chips en deel blikje: 185 - 184 - 183.
Horloge, Playstation en snoer: 232 - 233 - 235 - 199.
Shirt, strepen op blikje en ogen: 168 - 174.
Haar: C560 - 283 - 177 - 175 - 199.
Stukje chocolade: 283 - 175.
Broek: 140 - 120 - 151.
Huid: 132 - 189 - 191.
Deel schoenen: 232.
Grond: C560 - 283.


De tekst Game Over ook op internet gevonden en uitgeprint. Als laatste nog wat kleine houten knoopjes erop verwerkt.


Wil je graag meedoen met de Challenge, dan kan je je kaart nog inleveren tot 7 juni 20.00 uur. Ik zou zeggen, waag een kansje om één van de mooie prijzen te winnen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi gekleurd.
    De schaduwen zijn zo goed gelukt.
    Mooi, de combinatie van de spijkerbroek met het groene shirt.
    Euh....... meedoen met de challenge kan nog tot 7 April??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor het compliment.
      Was me nog niet opgevallen, ik heb het al veranderd. Hihi.

      Groetjes, Astrid.

      Verwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie