dinsdag 22 november 2022

Penguin 'thinking of you'


  Hoi allemaal


Vandaag weer een kaartje van mij als inspiratie.

Als basis gebruikte ik de mooie Studio light mal SL-ES-CD14 en bekleedde ze met papier van 'Lili of the valley', de randen heb ik met gesso bewerkt om het sneeuweffect wat laten terug te komen.  De leuke pinguïn is van Whimsy stamps en is gekleurd met de chromaflow potloden van Derwent.  Hieronder ook wat sneeuw (van Aleene) gedaan met hier en daar wat extra glitter (silk microfine glitter) van Elizabeth craft, wat is die superfijn.  Ook het pomponnetje op de muts krijg die schittering.  Nog wat sneeuwkristallen (Marianne CR1574) uit glitterpapier erbij, die pasten ook bij het thema.  Tot slot nog een banner (CCL-ES-CD390), die heb ik 2x uitgestanst.  Uit de eerste heb ik de tekst uitgestanst en de banner op de 2de geplakt, dan de tekst uit wit cardstock en terug ingelegd in het uitgespaarde gedeelte.  Het was niet evident en had misschien beter gewoon de tekst op de banner geplakt 😏.


Hieronder probeer ik een détail te tonen van alle glittereffecten op deze kaart, als je op de foto klikt is het goed zichtbaar.   Het paarse 'pepper' papier vind ik ook zo mooi, maar is niet zo courant, het heeft ook een hele subtiele precies zilveren schittering.


Derwent chromaflow kleuren :
carbon grey   2140
red storm  2150
slate grey  2170
black  2300
platinum  2200

mango  0310
autumn blaze  0420
red orange  0430
strawberry  0600

ultra pink  0910
orchid  0920
pink heather  0930
violet  1100
iris purple  1130


 

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie