woensdag 22 maart 2023

Happy Birthday

 Hallo allemaal,


Op 10 maart is er weer een nieuwe challenge begonnen.Ik ben aan de slag gegaan met een digi van
Lotv, You are my sunshine. Ook heb ik de leuke teksten van Lotv, LOTV - LOTV Digi Stamp Set - 82 reliëflabels, Dymo-stijl.gebruikt.


Ik heb een mal van Studio Light gebruikt.Het designpapier is daar ook van.

Ik heb de digi ingekleurd met  Derwent Lightfast - en Faber Castell potloden:

Beer: Venetian Red - Brown Ochre - Fossil Grey - Van Dijke Brown - Sienna
          Sandstone - Yellow Ochre 
Bloemen: Sun Yellow - Amber Gold - Sandstone - Sepia - Brown Ochre
Bladeren: Banana - Grass - Green - Racing Green - Folliage
Achtergrond: Racing Green
Vlinder: FC 119 - 128 - 129 - 132




Er is weer een nieuwe challenge begonnen op ons blog Kleuren met potloden.
Daar is het thema: Alles mag. Dus vind je het leuk om met potloden te kleuren
doe dan gezellig mee.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mij kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer. 


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie