vrijdag 28 april 2023

Popping in


Hallo bloggers



Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te showen.
Het werd maar een korte post want er zijn niet zo veel materialen gebruikt.

De Koh-I-Noor potloden nog eens boven gehaald, wel niet veel kleurtjes nodig voor deze gekke beer.
Voor de kaart zelf heb ik Nellie’s frame MFD142 gebruikt, als basis kraftkarton en designpapier van Craft sensations.  De gestempelde tekst komt uit een setje van Bella lulu 3002/0003.  Omdat het papier al genoeg vult vond ik niet dat de kaart meer nodig had.  Op de ballon heb ik stickles ‘twinkle’gedaan en dat had ik beter niet gedaan, vanuit een bepaalde hoek glinstert het mooi maar soms lijkt het of het bruine vlekjes zijn.


Koh-I-Noor kleuren :
Beer : 8750/2 -  11 -  12 -  14 -  22 -  24
Ogen : 8750/7
Ballon : 8750/5 -  17 -  20



Maak er nog een fijne dag van !
Als je aan het kleuren gaat denk eraan de challenge loopt nog tot 7 mei 20u, doe gerust mee.


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie