woensdag 31 mei 2023

Vlindergroetjes.

 Hallo allemaal,

Deze maand is één van de sponsors All Dressed Up en ik heb voor mijn kaart, de mooie digi van All Dressed Up - Fairy Butterfly Wing gebruikt. Het prachtige papier is van Paper Pad Kaisercraft - Violet Crush. Hier zitten ook de prachtige vlinders in, die ik er ook nog bij heb geplakt. Omdat het onderste vel zo mooi is, heb ik er verder niet veel opgeplakt, anders zie je de mooie bloemen op het papier niet meer. De vleugels van de Fairy en de vlinder van de digi, heb ik met Spectrum Noir Sparkle Crystal bewerkt. Helaas is dat niet echt goed te zien op de foto's. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden:

Balletpakje, deel vleugels, deel vleugels vlinder: 119 - 129.
Deel vleugels Fairy en vlinder: 135 - 138 - 160.
Haar en lijf vlinder: 231 - 199.
Huid: 132 - 189 - 191.


Er zijn weer prachtige digi's te winnen van verschillende leuke sponsors. Ik zou zeggen waag een kansje en je hebt tot en met 7 juni 20.00 uur de tijd om mee te doen. Het thema is alles mag, zolang je maar inkleurt met potloden, maakt niet uit van welk merk het is. 

Ik ben benieuwd wat jullie van mij  kaart vinden!!! Verder wens ik jullie nog een fijne dag toe. Dank je wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie