woensdag 13 september 2023

For you.

 Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met de schattige digi van My Besties Hattie 001 (2). My Besties is deze maand één van onze sponsors. Ook al was het de afgelopen week zomers weer, ik heb dit keer voor de herfstkleuren gekozen. De basis van de kaart is de mal van Spellbinders Grand Scallop Squares en Spellbinders Grand Squares. Het mooie papier komt van de Craft Sensations Designpad - It's Time for A Fresh Start en Craft Sensations Designpad - I Into the Forest I go. Ik heb weer eens mijn map met oudere embosmallen tevoorschijn gehaald. Eigenlijk zonde dat je zulke mooie mallen zo weinig gebruikt. 


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos, Derwent Coloursoft en Chromaflow potloden:

Haar, schoenen en hart bloemen: C560 - 2863 - 177 - 199.
Bloemen, jurk. veertjes en bolletjes: 186 - 188.
Ogen: 168 - 174 - 165 - 1540 - 199.
Hoed: 172 - 165 - 1540 - 199.
Huid: 132 - 189 - 191.
Bladeren: 168 - 174.
Broek: 172.


Het mooie papier met tekst en bloem, komt ook uit de Craft Sensations Designpad - It's Time for A Fresh Start. Ik heb er een label van gemaakt en achter de digi verwerkt.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie