maandag 25 december 2023

Gastdesignerdag - Reminder challenge December

 Vandaag is het weer tijd voor onze maandelijkse reminder die - zoals altijd - verzorgd wordt door onze gastdesigners.

De dames zijn aan de slag gegaan met de digi's van onze sponsoren van december en dat zijn er deze maand maar liefst 5!

Hier zijn hun bijdrages:

Annie

Bernadet



Bernadet heeft weer een leuk filmpje met ons gedeeld.
Dankjewel Bernadet!


Carla

Daphne

Dora

Wies

Dames heel erg bedankt voor jullie schitterende kaarten.

Kleur jij ook graag met kleurpotloden en vind je digi's inkleuren leuk, doe dan gezellig mee met onze challenge en maak kans op 1 van de 5 prijzen.
Je kunt nog inzenden tot en met 7 januari 2024 20.00 uur.

Veel succes en vooral veel kleurplezier.


You are invited to the Inlinkz link party!

2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen.
    Mijn gast designer kaartje heb ik naar Angela gemaild.
    Ik was bijna te laat, mailde last minut.
    Het staat niet in dit bericht dus ik denk dat het niet goed is aangekomen (of was ik toch te laat?)
    Fijne 2de Kerstdag.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie