zondag 30 juni 2024

Nieuwe DT-leden

Een aantal weken geleden hebben Nelleke en Wilma aangegeven per 1 juli te willen stoppen met hun DT-werkzaamheden voor het Kleuren met Potlodenblog. Dit vinden we jammer, maar uiteraard respecteren we hun keuze. We willen Nelleke en Wilma heel hartelijk danken voor hun inzet het afgelopen jaar.
Daarnaast hebben we ook afscheid moeten nemen van Ina. Ina heeft zich ruim 8 jaar met enthousiasme ingezet voor ons blog. We zullen haar prachtige kaarten zeker gaan missen. Ina langs deze weg willen we jou nogmaals danken!

We zijn op zoek gegaan naar vervanging en hebben 3 enthousiaste dames bereid gevonden om deel te nemen aan ons designteam.
Met ingang van morgen zullen 


ons DT komen versterken. 
Zij stellen zich graag aan jullie voor.

Hallo allemaal!

Ik zal me aan jullie voorstellen: Marga


Ik ben gevraagd om mee te doen bij Kleuren met Potloden en daar heb ik veel zin in.

Ik ben 71 jaar en getrouwd. In juli zijn we 50 jaar getrouwd. 
We hebben 2 kinderen, een jongen en een meisje. En 3 kleinkinderen. 
Ik denk dat ik al ongeveer 40 jaar bezig ben met kaarten maken. En zoals veel andere mensen, begonnen met plaatjes uitknippen en 3D kaarten maken. 
Maar de mogelijkheden zijn eindeloos nu. 
Het liefste kleur ik digis in met alkohol markers en potloden. Dat laatste zeker nu ik de Chromaflow potloden heb. Moet nog wel oefenen hoor. 
Op dit moment ben ik ook DT member bij Kerst/Christmas op FB en bij All Dressed Up Digital Stamps ook op FB. 
Ook heb ik een eigen groep op FB: Marga Place. 
Ik hoop dat jullie mijn kaarten leuk vinden en dat ik jullie daarmee kan inspireren.

Groetjes Marga

******************************

Hallo lieve mensen!

Ik ben Miranda


Een paar weken geleden ben ik door Angela en Astrid benaderd of ik het leuk zou vinden om het team van "kleuren met potloden" te komen versterken. 
Natuurlijk vond ik dat superleuk dus kom ik me even aan jullie voorstellen.

Ik ben van 1966 en ben 35 jaar getrouwd met Tim. We hebben twee dochters Tanika (1991) en Dainy (1993) en een hond Ziva. Onze vorige hond heette Lucky waar ik vaak "bolletje" tegen zei, vandaar mijn blognaam. 
Bloggen doe ik sinds 2012 met veel plezier.
Ik ben dol op knutselen, kaarten maken, scrappen, handwerken, lezen,  en rommelen in en om huis. Nadat ik 10 jaar als wijkverpleegkundige gewerkt had heb ik ook nog 7 jaar bij Pipoos gewerkt. 
Hier ben ik inmiddels 10 jaar weg en nu ben ik met "pensioen" LOL.

Degenen die mijn blog volgen weten dat ik begin dit jaar (na bijna 10 jaar) als dt-lid gestopt ben bij De Egel en nu komt dit dus op mijn pad. Ik heb er zin in en ik hoop dat steeds meer mensen de kleurpotloden gaan ontdekken en we elkaar kunnen inspireren. 
Tot blogs!

******************************

Hallo allemaal!

Mijn naam is Sandra.


Ik ben 55 jaar, getrouwd met Edzo en we hebben 2 zonen (1995 en 1997), 2 schoondochters en 1 kleindochter (Mila) van 3 jaar.
Ik woon in een dorp in de provincie Groningen. 
Drie dagen in de week werk ik als HR-medewerker bij een hele leuke kinderopvangorganisatie.
 
Kaarten maken doe ik al heel lang, maar toen wij in 2003 op vakantie waren bij mijn vriendin in Amerika, kwam ik voor het eerst met scrapbooking in aanraking: ideaal, foto’s en creatief met papier omgaan in één hobby! Daarna kwam scrapkaarten maken in opmars en sinds 2013 doe ik ook aan Project Life. Verder heb ik ook al jaren een Happy Planner, waarvan ik de journaling goed kan gebruiken als geheugensteun, wanneer ik weer eens achterloop met Project Life 😉.
 
Sinds 2008 heb ik een blog. Die heeft de afgelopen tijd een beetje stil gelegen, maar na wat hectische jaren kan ik mij nu weer heerlijk ontspannen met o.a. het maken van kaarten. Vooral het inkleuren van stempels vind ik erg leuk en d.m.v. online filmpjes/tips probeer ik dat nog beter onder de knie te krijgen.
 
Onlangs ben ik door Angela en Astrid gevraagd om in het Designteam van Kleuren met Potloden te komen. Zeer blij verrast heb ik ja gezegd en ik hoop jullie te inspireren met mijn kaarten, net als dat ik inspiratie vind bij jullie creaties 😊.
 
Groetjes, 
Sandra1968

******************************

Marga, Miranda en Sandra van harte welkom in het DT van Kleuren met Potloden.
Wij wensen jullie veel succes..... én heel veel kleurplezier.

6 opmerkingen:

  1. Welkom Dames in onze groep.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in het team.
    Veel kleur plezier.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk dat jullie ons team komen versterken, dames, welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke voorstelverhaaltjes.
    Veel plezier in het team en ik zie uit naar jullie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo dames
    Altijd welkom met nieuwe inspiratie in ons team, ik kijk er al naar uit.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie