vrijdag 4 oktober 2024

Baby it's cold outside...

Hallo lieve mensen, het was zo regenachtig afgelopen week en om te voorkomen dat ik sikkeneurig werd ben ik lekker gaan zitten kleuren.

Ik ben aan de slag gegaan met My Besties- Big Eye Big Head Dolls-Get Well-img 2. Eigenlijk is het dus een plaatje voor op een beterschapskaart maar ik heb er een kerstkaart van gemaakt.  Dat vind ik het voordeel van een afdrukje/digi inkleuren, je kunt hem gemakkelijk aan de gelegenheid aanpassen.


My Besties is ingekleurd met Chromaflow potloden van Derwent en ik heb deze keer met de potloden zelf geblend om wat schaduw te krijgen.
Het dessinpapier is van CraftSensations en de stempeltjes zaten eens bij een Engels magazine.


De gebruikte kleurtjes van de Chromaflow potloden:

*strik in haar en ochtendjas: 1120-1130
*ogen, mok en deken: 1300
*sloffen en pyama jurkje: 0900-0910-0920
*onesie en bloemetjes: 0410-0420
*haar : 1840
*vacht diertjes: 2130
*gezicht meisje: 1870-1900
*stipjes: witte gelpen
*schaduw langs randen: roze chalk

Heb je nu ook zin gekregen om te kleuren met potloden? De challenge van september duurt nog tot 6 oktober 20:00 uur maar niet getreurd als je geen tijd hebt, de tiende oktober start er weer een nieuwe challenge waar "alles mag als je maar met potloden kleurt".
Succes en veel plezier als je meedoet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie