donderdag 17 januari 2013

Overname blog // DT Call t/m 31 januari

Bij het lezen van het bericht dat het team van "Kleuren met Derwent en Prima" wilde stoppen met het blog.
"schrokken" wij een beetje van dit bericht en vonden het erg jammer dat het blog
met bijna 700 volgers verloren zou gaan.

Lydia Boode heeft gebeld met Jenine Siemerink en samen hebben we even gekletst
of het een idee zou zijn om het blog over te gaan nemen.
Nadat wij er samen uit waren hebben we ons idee bij Angelique voorgelegd,
ook Angelique was hier erg enthousiast over.

Vanaf nu zijn Lydia en Jenine dus de nieuwe beheerders van dit blog.

Wij willen Angelique en de rest van het DT team bedanken voor alles.
Wij zullen veel hetzelfde laten. Dit is voor ons ook allemaal even spontaan op ons pad gekomen,
en hebben we nog even tijd nodig om van alles voor te bereiden.

Wat is ons plan?


We willen dit samen gaan doen met een getalenteerd Design Team.
Vind jij jezelf getalenteerd, kleur je met potloden, ben je een team-player die
graag ons team zou willen versterken, stuur ons dan een email met bijgevoegd wat van je werk
en de link van je blog aan, vermeld ook even met welke potloden je kleurt.

We willen de DT-leden van het oude Team hierin niet zomaar voorbij lopen
 en willen vragen ook te reageren op deze Call als je met ons verder wilt.

kleurenmetpotloden@gmail.com

Kun je aan de volgende voorwaarden voldoen?

* Je kleurt met potloden
* Het lukt je om 1 a 2 projecten of kaarten per maand voor dit blog te maken,
* Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van dit blog
* Je maakt goede en duidelijke foto's van je projecten.
* Je hebt zelf een actief blog
* Je wilt actief reageren op berichten van de andere designers

De DT Call loopt t/m donderdag 31 januari.
Wij kiezen dan samen de DT leden uit, deze worden op 2 februari bekend gemaakt.
Vanaf maandag 4 februari zal het blog ook weer echt van start gaan.
 Zo hebben wij even een kleine tijd om alles op een rijtje te zetten.

Wij hopen dat jullie ook het vertrouwen in ons hebben, en gezellig met ons mee blijven doen en meedoen met de Challenges.
Liefs Lydia en Jenine

Ps: wij hebben het heel bewust over potloden, omdat we het blog voor alle potlood kleurders toegankelijk willen maken.
Prisma, Derwent, Faber Castell, Karandash, Aquarel potloden etc.

Nieuws...


Gisteren heb ik de vraag gekregen van iemand of diegene dit blog over zou kunnen gaan nemen.
Ik heb daar natuurlijk Ja op gezegd.
Dus dames het blog gaat niet verdwijnen.
Meer informatie hierover volgt snel....


Fijne dag allemaal!!

dinsdag 15 januari 2013

Winnaar en goodbye

Het laatste bericht van dit blog. 

Ik wil jullie bij deze uit naam van het gehele DT bedanken voor jullie prachtige bijdrages de afgelopen jaren. Maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Wij houden ermee op, maar we zien jullie vast nog wel in blogland of in natura.

Nu nog de winnaar van de laatste challenge.

Dat is 
 Colinda, met deze prachtige kaart.

Gefeleiciteerd, 
als je contact met mij op neemt komt de prijs naar je toe.


Het gaat jullie goed.

woensdag 26 december 2012

Derwent & Prismas

Goedenmorgen, het is alweer tweede kerstdag, maar wat hebben jullie prachtige creaties gemaakt, super. De winnaar van de challenge is geworden:  Astrid ,  neem contact met ons op en je prijs komt naar je toe

De opdracht voor de komende drie weken:

Alles mag
Let op dit is de laatste challenge we houden ermee op.

Het volgende kun je winnen: 

een Cheerly Lynn cuties 2 mal


De bijdrage van onze gast DT:
Lenie


De bijdrage van het DT-Team:





Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 15 januari tot 18.00 uur.
De prijs wordt uitgereikt bij min. 15 deelnemers. Je mag met één creatie deelnemen en linken naar je bericht en niet naar je blog.
Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr.Linky.

Team Derwent & Prisma's

maandag 24 december 2012

Prettige feestdagen

Via deze weg willen wij van het Derwent & Prisma's team jullie prettige feestdagen wensen.


Aanstaande woensdag, tweede kerstdag zijn wij terug voor onze laatste challenge.

woensdag 5 december 2012

Derwent & Prismas

Goedenmorgen, het is alweer 5 december. Wat hebben jullie weer prachtige creaties gemaakt. De winnaar van de challenge is geworden: Lenie ,als je contact met ons opneemt,mag je Gast Dt zijn bij onze laatste challenge. De prijs schuift door naar deze challenge.

 Vandaag nog Sinterklaas en vanaf morgen kan de kerstdecoratie beginnen, en dus is de opdracht voor de komende drie weken dan ook:

Kerst
 Je kunt het volgende winnen:


Ook deze keer kun je een waardebon t.w.v. € 10,00 winnen
te besteden bij Scrap & More

De bijdrage van onze gast DT Paula: 


De bijdrage van het DT-Team:


Anja 


Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 25 december tot 18.00 uur.
De prijs wordt uitgereikt bij min. 15 deelnemers. Je mag met één creatie deelnemen en linken naar je bericht en niet naar je blog.
Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr.Linky.

Team Derwent & Prisma's

woensdag 14 november 2012

Derwent & Prismas 20

Oh kom er eens kijken.....ja, Sinterklaas is weer in het land, ik vind dit echt een heerlijke tijd.
De winnaar van de vorige challenge is Paula, gefeliciteerd. Als je contact met ons opneemt mag je Gast-DT zijn voor de volgende challenge en komt de prijs naar je toe.

Ook deze keer kun je een waardebon t.w.v. € 10,00 winnen
te besteden bij Scrap & More

 De opdracht voor de komende drie weken is dan ook:

er moet iets van Sinterklaas/Kerstman op je creatie zitten

De bijdrage van onze gast DT: Margo

De bijdrage van het DT-Team:




Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 4 december tot 18.00 uur.
De prijs wordt uitgereikt bij min. 15 deelnemers. Je mag met één creatie deelnemen en linken naar je bericht en niet naar je blog.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr.Linky.


Team Derwent & Prisma's

woensdag 24 oktober 2012

Derwent & Prismas 19

Goedenmorgen, de dagen worden al duidelijk korter en we zijn alweer eind oktober, wat vliegt de tijd.
De winnaar van de vorige challenge is Muuske, gefeliciteerd. Als je contact met ons opneemt, mag je Gast-DT zijn voor de volgende challenge en komt de prijs naar je toe.

De opdracht van de nieuwe challenge:

een Tag
en het volgende kun je winnen:



een tegoedbon t.w.v. € 10,00 te besteden bij Scrap & More



Onze Gastdt Melodie:



De bijdrage van het DT-Team:



Paula

Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 13 november tot 18.00 uur.
De prijs wordt uitgereikt bij min. 15 deelnemers. Je mag met één creatie deelnemen en linken naar je bericht en niet naar je blog.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr.Linky.

Team Derwent & Prisma's

woensdag 3 oktober 2012

Derwent & Prismas 18

Goedenmorgen,  de tijd vliegt en we zijn alweer in de herfst aangeland. 
De winnaar van de vorige challenge is geworden: Melody, gefeliciteerd. Je mag Gast DT zijn voor de volgende challenge, neem even contact met ons op. De prijs schuift een challenge verder.

De opdracht voor de komende drie weken:

HERFST
Bij genoeg deelnemers (min 15) gaat de volgende prijs eruit:

?


De bijdrage van het DT-Team:


Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 23 Oktober tot 18.00 uur.
De prijs wordt uitgereikt bij min. 15 deelnemers. Je mag met één creatie deelnemen en linken naar je bericht en niet naar je blog.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr.Linky.

Team Derwent & Prisma's

woensdag 12 september 2012

Derwent en Prisma's 17

Goedenmorgen, er zijn alweer drie weken voorbij, dus weer tijd voor een neuwe challenge, maar eerst naar de winnaar van de vorige challenge, dat is geworden: Janette
als je contact met ons opneemt dan mag je Gast DT zijn en komt de prijs naar je toe.

De opdracht voor de komende drie weken:

Alles maar geen kaart en natuurlijk met Derwent en/of Prismas ingekleurd.

Bij genoeg deelnemers (min 15) gaat de volgende prijs eruit:

?


De bijdrage van onze Gast DT, Gerjanne


en de bijdrages van ons DT-team:


Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 2 Oktober tot 18.00 uur.
De prijs wordt uitgereikt bij min. 15 deelnemers. Je mag met één creatie deelnemen en linken naar je bericht en niet naar je blog.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr.Linky.

Team Derwent & Prisma's