vrijdag 24 november 2017

NOEL

Hallo allemaal

Het is weer mijn beurt om een creatie te laten zien.
Ik blijf maar bij het Thema van de Challenge van deze maand!

Kerst/ Winter



De prachtige Digi is een nieuwe Bestie van Sherri Baldy.
Deze heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
Voor de liefhebbers heb ik ook de kleurnummers:

Huid-C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600-C510
Kerstsok en kleding-C530-C440-C420-C130-C150-C390-C360


Deze kerstbal heb ik zelf getekend op kraft, en beplakt met 
Designpapiervan MME- Holly Jolly
De stansen die ik heb gebruikt zijn van: Marianne Design en Leane Creatief.
Verder heb ik een stukje kant, besjes, kleine dennenappeltjes en wat andere
 kleine kerst frutsels gebruikt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
  Dit keer is het thema  Kerst/ Winter  ingekleurd met Potloden niet zo moeilijk!
 Dus doe gezellig met ons mee...  


Ik wens iedereen alvast een fijne weekend. 

Lieve



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie