maandag 26 augustus 2019

Tienerkaart

Hallo allemaal,

Wat doe je als je een kaart wil maken voor een tiener? Ik heb maar eens naar mijn 2 kinderen gekeken ( 18 en 16 jaar oud). Hun telefoon is nooit ver uit de buurt.

Lily of the valley heeft een leuke afbeelding die perfect past bij deze doelgroep.

Ik heb de afbeelding gekleurd met Faber Castel Polychromos potloden.
De gebruikte kleuren zijn:
Huid: 132, 189
Haar: 182, 179, 280
Groen: 168, 174, 167
Blauw: 110, 246, 247
Grond: 182, 179, 280
Telefoon: 274, 275

Het papier heb ik al vaker laten zien hier op het blog. Het lag nog op mijn hobbytafel en is al heel oud. (Avec)
Voor zo'n tiener hoeven er ook niet zoveel toeters en bellen op vindt ik. Dus ik koos voor een stans van First Edition met een mobieltje. Hierop de tekst van Craft Emotions.


3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor een tiener Aartje, mooi gemaakt in frisse kleurtjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd Aartje! Leuke kleurtjes en zeker een toepasselijk plaatje voor een tiener.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie