vrijdag 16 augustus 2019

Doosje in een kaart.

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om hier iets te laten zien. Het is deze keer een iets grotere kaart geworden ,heb namelijk een doosje in een kaart verwerkt.
Ik zag bij Di's Digidesign deze leuke digi met de muisjes die aan het snoepen waren van de aardbeien die kon ik echt niet weerstaan. Dus deze ben ik gaan inkleuren met de polychromos potloden toen bedacht ik me ik heb ook nog een leuke stempel met deze muisjes en aardbeien dus die ook nog inge
kleurd en ja wat gaan we er dan van maken. Nu zag ik op youtube een filmpje en bedacht me als ik de maten wat aanpas kan ik dat wel is gaan maken.

Dit is de voorkant van de kaart.

De kleurnummers van de potloden die ik gebruikt heb zijn:
Muisjes  230-231-232-233-131-190-192-189-101
Aardbeien  219-217-225-185-131-191-167-170
Bodem  179-180
Blauwe achtergrond  145


Dit is de kaart als je hem open vouwt. Op de deksel de andere stempel met de muisjes hiervoor heb is de zelfde kleuren gebruikt. Voor de losse muisjes heb ik de stempel nog een keer gesempeld en de muisjes uitgeknipt en op mijn kaart verwerkt.


Hier een foto met de labels ..deze heb ik gestempeld met versa mark en daarna geembost met zwarte embossingpoeder.



Ook heb ik achter de kaart nog ruimte voor een labelen ook hier kon een muisje niet ontbreken en hier ook op de zelfde manier de tekst gestempeld.

Was een lange post met veel foto's. Hoop dat jullie het leuk vinden en jullie heb kunnen inspireren met deze kaart. Vond het zelf heel leuk om deze te maken.

Groetjes en tot de volgende keer.
Marja.

1 opmerking:

  1. Het doosje in een kaart is ontzettend leuk geworden. Je hebt de sigi van de schattige muisjes heel mooi ingekleurd, leuk die labels aan de binnenkant. Vraagje: Zou je de link van het filmpje willen doorgeven ?
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie