vrijdag 2 augustus 2019

Babykaart in groen en geel

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie en babykaartje. Mijn collega is zwanger van haar tweede kindje en weet nog niet of het een jongetje of een meisje wordt. 



Om toch alvast een kaartje klaar te hebben heb ik gekozen om te kleuren in geel en groen tinten.
Toen ik de kaart in elkaar legde vond ik het geheel toch wel erg zoet worden en heb ik er voor gekozen om alles te matten op donkerblauw cardstock zodat het geheel iets stoerder werd.

Het papier is echt al heel erg oud en is van Avec uit de colours unlimited serie.
De stempel is van Di's digi design en heet Baby Moon.

Ik heb deze ingekleurd met Faber Castell Polychromos Potloden
De gebruikte kleuren zijn:
Huid 132, 189, 131
Sterren: 185, 184, 183
Beertje: 180, 179, 178
Maan: 105, 106, 107
Deken, slaapmuts: 171, 166, 112
Rand: 146

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en zou het heel leuk vinden als jullie even een  reactie achter willen laten.

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie