woensdag 12 juni 2013

Giggle

Goedemorgen ,

In mijn vorige blog bericht heb ik het verschil laten zien tussen
de 3 grote merken potloden.
Derwent, Faber Castell, en Prisma Colours.

Met de afbeelding gekleurd met Derwent
heb ik voor jullie deze kaart gemaakt.



Het papier is Lilly of the Valley en komt uit het blokje
Promises.
Lilly of the Valley heeft op het Stempel Event in Zeist gestaan
en had deze blokjes bij zich.
Zondag bedacht ik dat ik nog wel een paar blokjes
papier meer wilde hebben, helaas waren alle blokjes
uitverkocht. 
Dat word dan wachten tot de volgende beurs.


Op een witte label van Joy heb ik met paarse inkt de bingokaart gestempeld 
en achter de afbeelding gestoken. 
De klok is ook van Joy. Na het uitstanzen heb ik hem bewerkt
met dezelfde paarse inkt. 
De bloemen zijn dit keer zelf gemaakt met een scallop pons van Stampin'Up.



Hieronder de kleuren Derwent die gebruikt zijn
Trui: 340 360 700
Broek: 260 270 700
Huid:  170 580 560 100
Haar: 640 630 600 590

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je creatie.


3 opmerkingen:

  1. Wow, wat ziet er dit weer geweldig leuk uit, mooie lieve kleurtjes, prachtige digi en mooie details, een plaatje weer.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat mooi deze kaart in mooi paars tinten

    heel mooi


    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie