maandag 10 juni 2013

Challenge juni - Gebruik vlinders op je creatie

De maand juni is weer aangebroken en daarmee ook weer tijd voor een nieuwe Challenge.
Deze keer is het thema 

Gebruik vlinders op je Creatie.
Vlinders kan op heel veel manieren worden toegepast
op het papier, in de stempel afdruk, als een stans of pons
kortom als we maar vlinders zien. 

Ons DT team is ondanks het lekkere weer aan de slag gegaan om 
je te voorzien van inspiratie.

Maar voor we je de DT kaarten laten zien

hebben we eerst nog een winnaar voor je 
van de vorige challenge 
Kleuren op Kraft.

De keus is gevallen op.....

******

**************

*******



Iedereen die heeft meegedaan met de challenge dank je voor je deelname.

Marijke gefeliciteerd met het winnen van deze challenge.
Als je ons een email stuurt met je gegevens
en je 3 kleuren en merk potloden komt je prijs
je kant op.

GEWE, Gerda en Annet dank ook deze keer weer
voor het beschikbaar stellen van de prijs. 

Dan nu onze voorbeelden 

Jenine



Dina


Irma


Colinda

Astrid

Deze keer word de prijs van 3 potloden beschikbaar gesteld
door


Creative groetjes
het gehele dt team


5 opmerkingen:

  1. Geweldige voorbeelden zijn er gemaakt
    door de dames ☼

    Grtjs Erica ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer hele mooie voorbeeldkaarten dames van het DT en mijn kaartje is ook al geplaatst, had er net een klaar met vlinders, heel toevallig
    groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooie kaarten!! prachtig met al die vlinders en zo verschillend.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo
    mooie voorbeeld kaarten zijn er gemaakt.
    mag je meerdere keren meedoen?
    ik zie geen regel daarover dat je met 1 kaart mag deelnemen. en aangezien ik altijd met potloden werk.......
    heb ik weer een kaart ingestuurd.
    ik lees het wel als het niet mag.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie