dinsdag 18 september 2018

Groetjes uit Holland


Hallo creatieve blogger,

Vandaag heb ik een Hollands kaartje om te laten zien, ben begonnen met de achtergrond hier voor heb ik wit cardstock gebruikt. Op een sheet heb ik met Ecoline brushpennen kleur aan gebracht dit een klein beetje nat gespoten en op het witte papier aangebracht. 


Het papier goed gedroogd en vervolgens met kleine stempeltjes uit de Hollandse serie van Papicolor de achtergrond gemaakt. Nog een grotere stempel apart afgedrukt op wit papier en dit weer op rood gemat.
De kaart verder afgemaakt met een afdrukje van een hollands meisje wat gekleurd is met potloden.


gekleurd met Faber-Castell :

Rood : 115 - 118 - 223
Blauw : 145 - 152 - 110
Wit : 230 - 232
Haar en klompen : 185 - 183 - 180 - 280
Huid : 132 - 189 - 188

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.



5 opmerkingen:

  1. Hoi Wenda,
    Heel leuk gedaan met de ecoline achtergrond. En wat een lieve en leuke stempeltjes in het Holland thema. Het inspireert wel weer. Ik ben je nog steeds dankbaar voor de uitleg hoe te kleuren met potloden en een waterbrush, door de kleur direct van het potlood te halen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Hollands kaartje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie