maandag 17 september 2018

hot choclate....



Goedemorgen allemaal,

Ik had eigenlijk een een kleurwerk gisteren moeten plaatsen echter onze computer boven die ik nodig heb voor het uploaden van de foto, denkt soms doe het zelf. Gelukkig deze vroege ochtend doet hij het wel. Ik heb het zelf getekend en gekleurd met prisma potloden. Echter het papier is heel glad dus vrij lastig om schaduw aan te brengen. Toch ben ik tevreden met het resultaat, dit keer geen kaart. Ik had dit boekje op de vakantie gekocht met de bedoeling hier allemaal tekeningen in te maken. Ik moet er een ander bestemming voor zoeken want de cocpis zuigen te veel inkt en voor potloden  ie het te glad.
Vanavond voeg ik de gebruikte kleurtjes toe
Prisma potloden 1068-1023-943-941-914-946-1002-120-1089-1059-1089-997

Allemaal nog een fijne dag en bedankt weer voor jullie bezoek.

Lieve,



3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie