donderdag 5 september 2019

Summertime Memories

Hallo allemaal,

Al lijkt het er op dat de zomer op zijn retour is,
toch laat ik jullie nog een zomerse kaart zien.
Ik heb hiervoor een stempel van Magnolia gebruikt.


Ik heb een mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Het papier is van Pion Design,Shoreline Treasures.De mallen 
van Magnolia en Marianne Design.
Verder heb ik een strik gemaakt en daaraan een stuurwiel gehangen.
Nog wat bloemetjes en lint en bovenaan de kaart
nog wat vlinders.


Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid: 131 - 132 - 189
Haar: 182 -183 - 283
Jurk: 120 - 146
Schelp; 102 - 182
Water: 146
Achtergrond: 146 - 231 - 272

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie