zondag 1 september 2019

Winter wonderland.

Hallo allemaal,

Vandaag een winterse kaart, met de schattige digi van Di's digi - Snowman. Dit keer eens geen Disterss Ink langs de randjes gedaan en alles in blauw/grijs/wit tinten gehouden. Weer eens wat anders!!! De ster van Crealies heb ik met dubbelzijdige tape van Joy!crafts gestanst en daarna Nuvo Pure Sheen Glitter - Diamond eroverheen gestrooid. Geeft een mooi effect. Op de afdruk heb ik met Stickles - Star Dust, nog wat glitters op verwerkt.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden:

Sneeuwpop, sneeuw,  konijn, kaars en band om hoed: 232 - 233.
Sjaal, hoed, takken, vogel, peen en lantaarn: 120 - 246.
Alles er omheen: 233.


Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn winterse kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie