zaterdag 28 december 2019

Highlander koe.......




Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je weer langs komt op ons gezellige blog kleuren met potloden. 

Vandaag mag ik weer een kaart plaatsen op het blog. Althans ik heb er nog geen kaart van gemaakt, misschien doe ik het wel in een lijstje.   Ik heb de highlander cow nagetekend en gekleurd met mijn Faber Castell potloden. Dit is tevens mijn laatste kaart voor dit jaar en ook op het blog kleuren met potloden. Na heel wat jaartjes met veel plezier mijn kaarten geplaatst te hebben, heb ik besloten om te stoppen. Een paar maanden terug is er voor mij een hoop veranderd, veel positieve dingen.  Ik wil mij voor een jaartje focussen op wat anders, mijzelf. Ik wil mijn teammaatjes en Aartje in het bijzonder, die toch achter de schermen alles regelt ontzettend bedanken voor de fijne samenwerking. Ook wil ik Angela bedanken de voorganger van Aartje.




Dit zijn de kleurtjes die ik heb gebruikt:
dark sepia- raw umbre- warm grey 1-4-  burnt siena- caput mortuum- terracotta- cream -cinnamon-light flesch- manganese violet - indian red - walnut brown -ultramarine -zwart

Ik hoop dat je het weer de moeite waard vond en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter liet.

Lieve groet,
Petra

7 opmerkingen:

  1. Dank je wel Petra voor je lieve woorden. We gaan je enorm missen.
    En deze (naar ik hoop voorlopig) laatste post is in een woord GEWELDIG!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit prachtig! En wat jammer dat je gaat stoppen op het blog. Maar fijn dat er mooie dingen in je leven zijn waar je je nu op kunt focussen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig gedaan! Prachtig teken en kleurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie! We zullen je gaan missen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart tekening!!
    Ik vraag me af doe je zoiets ook in opdracht??

    Lieve groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie