woensdag 4 december 2019

Kerstgroetjes

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om hier een kaartje te laten zien. Ik ben aan de slag gegaan met mijn polychromos potloden en heb een digi van de Papernestdolls ingekleurd dat is ook een van de sponsors de challenge kerst/winter deze maand. Wil je ook wel een leuke digi winnen van de Papernestdolls pak dan snel je potloden en doe mee...je hebt nog een paar dagen de tijd om mee te doen.
Ben deze keer is met de kleur groen aan de slag gegaan...gebruik ik niet vaak,maar er lag nog een blokje papier van Studio light op mijn werkblad met deze kleur dus daarom een keertje groen.
Heb deze keer niet heel veel toegevoegd alleen maar een paar sterren en een kerstboom.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Huid  169-189-131-132-101
Haar   283-187-184
Jurkje/Mailot/Haarband  165-172-267-268-184-185
Snoepje/Zuurstok   225-217-166-112
Schoenen  283-187

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.
Graag weer tot de volgende keer.
Groetjes Marja.

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart. Mooi in dat tradionele groen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie