dinsdag 14 januari 2020

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.

Hallo allemaal,

Vandaag een lief kaartje met deze schattige digi van Di's Digi - Cake makes Happy Mice. Achter de digi een oudere mal van Cheery Lynn Designs gebruikt. Vond deze wel leuk, want het lijkt net een papieren taart onderzetter en is wel toepasselijk bij deze digi. Verschillende laagjes bijpassend papier erop verwerkt en deze keer het papier niet beïnkt. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Glazuur op de taart en vulling: 119 - 129 - 128.
Binnenkant oren muizen: 132 - 189.
Muizen: 232 - 233 - 235.
Taart: C560 - 187 - 283.
Kaarsjes: 103 - 102.
Grond: 232.


Verder nog wat pailletten erop verwerkt.


Denken jullie nog aan de lopende Challenge, jullie hebben nog even de tijd om iets moois te maken. Ik zou zeggen waag een kansje, want we hebben weer een leuke sponsor deze maand, The Paper Shelter.

Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie