zondag 5 januari 2020

Winter

Hallo allemaal


Aller eerst wil ik jullie een heel fijn, creatief maar vooral gezond
 2020 toewensen

Dan is het vandaag weer mijn beurt om een kaartje te laten zien.
Het is een winters kaartje geworden.



Deze Digi is ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.


Het kaart model is van DutchDoobadoo.
En het Designpapier is Vintage Frost van Maja Design.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Joy/Noor.

Op het afdrukje heb ik Frantage (sneeuwvlokken), Fluweelpoeder (bondrandjes), 
Crystal clear (skibril) en Eis Effekt (sneeuw) gebruikt.
De ijspegels rand heb ik bewerkt met Eiskristall.
Het Designpapier is bewerkt met Crackle paste.
Op de slee en de bomen zit ook Eis Effekt.


Bedankt voor het langs komen en tot de volgende kaart.



1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie