zondag 12 april 2020

Happy easter - Larissa


Hallo, ik ben Larissa van het blog Car-d-elicious en vandaag is het weer mijn beurt om hier op het Kleuren met potloden blog een kaartje te plaatsen. Aangezien het vandaag eerste paasdag is, heb ik ervoor gekozen om een paaskaartje te maken. Ik heb gebruik gemaakt van een digitale stempel Di's digi stamps. Ik heb mijn afbeelding geprint op papier met structuur erin. Dat geeft vaak een leuk effect op de gekleurde afbeelding en op dit moment ben ik erg gek op dit streepjes papier.


Ik heb op mijn kaartje de afbeelding Bunnys egg surprise van Di's digi stamps gebruikt. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Polychromos potloden en een witte gelpen. Daarna heb ik de afbeelding uitgeknipt. Op een witte kaart heb ik met Tumbled glass distress inkt een achtergrond voor mijn afbeelding gemaakt. Daarna heb ik met het Grassy edges stencil van My favorite things en Mowed lawn distress inkt een grasrandje gemaakt. Ik heb met de Wavy scallop stitches dies van Simon says stamp een mooi sierrandje aan een stuk geel designpapier van het Perfectly plaid - Spring paperpad (retired) van Lawn fawn gestanst en dat heb ik op mijn kaart geplakt. Ik heb een wit lintje rondom de voorkant van mijn kaart gebonden. De afbeelding is met foamtape op de kaart geplakt. Naast de afbeelding heb ik een tekst van de stempelset Easter bunny chick van Stamping Bella gestempeld.


Ik heb de volgende potloden gebruikt:

Konijn:
9201-185 Naples yellow, 9201-184 Dark naples ochre, 9201-109 Dark chrome yellow, 9201-113 Orange glaze, 9201-182 Brown ochre, 9201-179 Bistre, 9201-176 Van Dijck brown, 9201-124 Rose carmine

Muis:
9201-132 Light flesh, 9201-189 Cinnamon, 9201-192 Indian red, 9201-232 Cold grey III, 9201-233 Cold grey IV, 9201-181 Payne's grey, 9201-124 Rose carmine

Ei:
9201-138 Violet, 9201-136 Purple violet, 9201-137 Blue violet, 9201-168 Earth green yellowish, 9201-167 Permanent green olive, 9201-278 Chrome oxide green

*********************************************************************************
STAMP: Bunnys egg surprise from Di's digi stamps, Easter bunny chick from Stamping Bella
COLORING MEDIUM: Polychromos pencils, Distress inks
PAPER: White cs, Perfectly plaid - Spring paperpad (retired) from Lawn fawn
INK: Versafine clair nocturne, Tumbled glass and Mowed lawn Distress ink
DIES: Wavy scallop stitches dies from Simon says stamp
ACCESSORIES: White gelpen, White ribbon, Grassy edges stencil from My favorite things

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie