woensdag 1 april 2020

Vlindergroetjes.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart gemaakt met de schattige digi van Polka Doodles - Holly Butterfly. Bijpassende Paper Pad Kaiser Craft Violet Crush PP928 voor gebruikt. Mijn favoriete kleuren en erg mooi met het vlinderpapier erin. Nog twee vlinders eruit geknipt en op de kaart verwerkt. De afdruk heb ik gestanst met de super mooie L.D.R.S. Creative Bacics Fancy Rectangles Layers CB105, ook heb ik deze voor de tekst gebruikt. Zo'n super mooie set met mallen is dit. De tekst Vlindergroetjes is van Crealies. Mijn favoriete Martha Stewart rand pons - Monarch Butterfly erbij gepakt.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Vlinders, hartjes op schoenen en hart bloem: 119 - 160 - C680.
Deel jurk, deel bloem en sokken: 160 - C680.
Haar, schoenen en lijf vlinders: 234 - 199.
Huid: 132 - 189 - 191.


Verder nog een mooi stukje kant met bloem en wat andere bloemen ernaast verwerkt.


Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie