maandag 13 juli 2020

Vakantie aan zee

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te laten zien op het blog.
In deze zomer- en vakantie tijd heb ik een kaart gemaakt met de stempels "A day at the beach" van Art Journey, een van Nederland's bekendste stempelmerken en aangevuld met een fantasie-landschapje wat ik zelf heb getekend. 


Ik gebruikte Polychromos potloden van Faber Castell:
Meerpaal: 268 green gold
                       177  walnut brown
                   230  cold grey I
                       272 warm grey III
    Vogel:        272 warm grey III
                     235 cold grey VI
                         111 cadmium oranje
Sterren en schelpen: 111 cadmium oranje         
                     191 Pompeian red
                268 green gold
                   235 cold grey VI
Anker:        235 cold grey VI
                    191 Pompeian red
               268 green gold

Achtergrond:
Zon:       185 Napels geel
                     111 cadmium oranje
         223 deep red
      Lucht:       145 light phthalo blue
                           152 middle phthalo blue
               110 phthalo blue
       Zee:       153 cobalt turquoise
                             154 light cobalt turquoise
         Zand:       183 light yellow ocher 
        Rots:       151 helioblue reddish
                     Vuurtoren:       223 deep red                                   

De zwarte lijntjes zijn gemaakt met de graphik line maker 0.1  van Derwent

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden. 
Laat je een berichtje achter op het blog? 
Dat is altijd erg leuk om te lezen. 
Alvast bedankt,
Groetjes,

5 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie