woensdag 30 september 2020

Kersentaart.

Hallo allemaal,

Als Design Team hebben we weer twee mooie digi's van Polka Doodles gekregen. Ik ben aan de slag gegaan met de schattige digi Polka Doodles - Sparkle Unicorn Surprise. Toen ik deze digi zag, wist ik gelijk wat ik erbij wilde. Namelijk het Craft stencil Party Cake van Marianne Design. Ik heb daar nu een taart van gemaakt met lekker veel kersen erop, net zoals op de digi. Het glazuur van de taart en het plateau, heb ik glitter papier voor gebruikt. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Shirt, glazuur op taart, deel manen, blosjes op de wangen, deel staart en bloemen: 129.
Schort, deel manen, deel staart en bloemen: 154 - 156.
Kersen en swirls in de manen: 217 - C680.
Steel kersen: 168 - 174 - 176.
Plateau van de taart: 234.
Slagroom taart: 231.
Blaadjes: 168 - 174.
Unicorn: 231 - 232.


Verder de taart nog wat versierd met een parelkoord en bovenop nog wat cijfers op pin geplakt.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag.
Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie