dinsdag 1 september 2020

Reminder challenge Alles mag

Goedemorgen,

De top 3 van onze juni challenge hebben we uitgenodigd (en voorzien van een mooie digi van onze sponsor) voor een gastdesigners plek.

De digi's zijn gesponsord door de sponsor van onze lopende challenge met als thema: alles mag. Je kunt nog tot 7 september je kaart inleveren.

De sponsor voor deze challenges is My Besties

Wies maakte een winterse schudkaart



En Bernadet bleef nog in wat zomerse sferen.


Echt prachtige kaarten deze keer. Bernadet en Wies enorm bedankt voor deze mooie reminder.

Je kunt je kaart voor deze challenge met als thema alles mag nog inleveren tot 7 september 20:00 uur.


2 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden hebben jullie met deze schattige digi's gemaakt Wies en Bernadet.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie mijn reactie niet meer staan, raar zeg, want volgens mij had ik een paar dagen eerder hier neergezet dat ik het hartstikke leuk vind dat ik deze maand jullie gastdesigner mocht zijn!
    Zal vast en zeker aan blogs liggen dan, want ik ondervind vaker last de laatste tijd met blogs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie