zondag 18 oktober 2020

Boo.

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien met de schattige digi van Di's Digi Stamps - Broomstick Mice. Voor de basis van de kaart, heb ik het Studio Light stencil Essentials STENCIL SL165 gebruikt. Het papier bewerkt met verschillende kleuren Distress Ink en wat water spetters erop gespetterd, even in laten trekken en dan droog gedept. Dan krijg je die mooie effecten in je papier, zoals jullie kunnen zien. 


 Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Hoeden, cape, stokje van de ster en touw rond de veger: 233 - 199.
Band om hoed en steel van de pompoen: 168 - 174.
Sterren en gesp om band hoed: 185 - 184 - 183.
Pompoen en band om hoed: 113 - 115 - 117.
Binnenkant oor muizen: 132 - 189.
Stok bezem: C560 - 280 - C680.
Onderkant bezem: C560 - 283.
Muizen: C560 - 283 - 177.


Ik had geen mal van een kasteel en ben op zoek gegaan op Pinterest en kwam de afbeelding van dit leuke kasteel tegen. Deze op de maat die ik wilde gekopieerd en uitgeknipt. Daarna getekend op wit papier, beïnkt met Distress Ink Black Soot en daarna Clear Stamps van Inkadinkado erop gestempeld. 


Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn creatie vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie