woensdag 7 oktober 2020

Thanks a latte! - Larissa


Hallo, ik ben Larissa van het blog Car-d-elicious en vandaag is het weer mijn beurt om hier op het Kleuren met potloden blog een kaartje te plaatsen. Deze keer heb ik een doosje gemaakt met daarin 2 koffie cups. Gewoon een klein aardigheidje om iemand te bedanken.


Ik heb op mijn creatie de digitale stempel CoffeeChick van Gerda Steiner Designs gebruikt. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Polychromos potloden en de zwarte glaze pen en daarna heb ik de afbeelding uitgeknipt. Met de Silhouette cameo heb ik uit kraft karton de Valentine coffee break tag box (247852) van Suzanne Cannon gesneden. Met de Crea-nest-lies XXL 52 van Crealies heb ik uit geel design papier van het Surprise party paper pack van Sunny studio een rechthoek gestanst en die heb ik op mijn doosje geplakt. Met de Crea-nest-lies XXL 49 van Crealies heb ik een cirkel uit wit karton gestanst en die heb ik op een geschulpte cirkel geplakt die ik uit zwart karton heb gestanst met de Crea-nest-lies XXL 53 van Crealies. Nadat ik de afbeelding op de cirkels heb geplakt, heb ik deze op het doosje geplakt. De tekst komt uit een setje rub-ons van een onbekend merk. Uit rood karton heb ik 2 hartjes gestanst met de Mini hearts set van Simon says stamp en die heb ik bij de tekst geplakt. Ik heb het doosje dicht gebonden met zwarte jute koord. 


Het leek me ook leuk om de koffie cupjes te versieren. Met de Crea-nest-lies XXL 49 van Crealies heb ik een cirkel uit het gele design papier van het Surprise party paper pack van Sunny studio gestanst en die heb ik heb op een zwarte geschulpte cirkel geplakt die ik met de Crea-nest-lies XXL 53 van Crealies heb gestanst. Uit rood karton heb ik met de Hearts dies (retired) van Paper smooches een groot hart gestanst en die heb ik op de cirkels geplakt. Daarna heb ik de cirkels op de koffie cupjes geplakt. Ik heb ze er met een gluedotje opgeplakt, zodat ze er ook weer heel makkelijk van af zijn te halen.


Ik heb de volgende potloden gebruikt:

9201-107 Cadmium yellow, 9201-108 Dark cadmium yellow, 9201-111 Cadmium orange, 9201-117 Light cadmium red, 9201-219 Deep scarlet red, 9201-217 Middle cadmium red, 9201-182 Brown ochre, 9201-179 Bistre.


            *********************************************************************************
STAMP: Coffee chick from Gerda Steiner designs
SILHOUETTE CUTTING FILE: Valentine coffee break tag box (247852) from Suzanne Cannon
COLORING MEDIUM: Polychromos pencils
PAPER: Kraft, black, white and red cs, Surprise party paper pack from Sunny studio
DIES: Crea-nest-lies XXL 49, 52 and 53 from Crealies, Hearts dies (retired) from Paper smooches, Mini hearts set from Simon says stamp
ACCESSORIES: Black glaze pen, Black jute thread, Sentiment rub-ons

I am a participant in the Gerda Steiner designs Affiliate Programme. This means that if you click on one of my links and subsequently make a purchase, I will receive a small commission of store credit, at no extra cost to you.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie