maandag 14 december 2020

Merry Christmas.

    Hallo allemaal,

Voor deze kaart heb ik de mooie digi van Bestie - Snow Fairy IMG Doll 22 gebruikt. Het mooie papier is toch wel één van mijn favoriete kerst Paper Pads. Namelijk van Signature Collection Paper Pad - Winter Wonderland. Als basis van de kaart heb ik de Spellbinders Grand Scalloped Squares LF-127 en de Spellbinders Grand Squares LF-126 gebruikt. Hierachter heb ik de kaartenstandaard van Joy!crafts aan vast gemaakt. Erg handig, want zo kan ik de grotere mallen van de Grand Spellbinders ook eens gebruiken. De hele mooie mal van Magnolia Doohickeys Dies Die Set Vintage Box Vol. 4 gebruikt. Ik vind die zo met met de krullen op de hoeken. Ook de takjes en de ijskristallen/sneeuwsterren komen uit deze set. Hier heb ik de Dubbelzijdige Adhesive Craft Tape van Joy!crafts 6500/0031 voor gebruikt en deze met Nuvo Pure Sheen Glitter Diamond 705N op gestrooid. Verder uit de mooie Paper Pad nog een ponsettia, hulstbladeren en wat kersttakjes uit geknipt en rechts onder op de kaart verwerkt. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Hart poinsettia: 185 - 166 - 112 - 266 - 167 - 151.
Glas en pomponnen in het glas: 232 - 233 .
Jurk, strikken en ogen: 145 - 151 - 199.
Haar: C560 - 1280 - 175 - 199.
Bladeren: 168 - 174 - 267.
Huid: 132 - 189 - 191.
Poinsettia: 145 - 151.
Vleugels: 145.


Op de pomponnen in het glas en in het hart van de poinsettia, nog wat Stickles - Star Dust op gedaan. Op een klein gedeelte van de vleugels en een klein stukje op het glas, ook nog wat Dutch Doobadoo Structuurpasta op gedaan. Lijkt het net ijzig zo. Als laatste nog wat Embellishment op de kaart verwerkt.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie