woensdag 30 december 2020

Merry Christmas.

 Hallo allemaal,

Deze maand is Lee Holland één van onze sponsors van de Challenge. Ik heb daar de schattige digi van Lee Holland - Bunny with Christmas Present voor gebruikt. Ik heb hierbij weer mijn favoriete papier van Signature Collection - Winterwonderland gepakt. De kerstballen, kerstklokken, hulstbladeren, kersttakken en ster, komen ook uit dit prachtige papier blok. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Binnenkant oor, snuitje en tongetje:132 - 189.
Strik om het cadeau: 145 - 151 - 199.
Muts, cadeau en besjes: 145 - 151.
Hulstbladeren: 168 - 174 - 267.
Konijn: 232 - 233 - 234 - 235.
Labeltje: 272.


Op de sneeuw en deel van de kerstmuts nog wat Stickles - Star Dust gedaan. Glinstert het mooi. Als laatste nog wat Zwarte Pailletten (Sequins) erop geplakt en op de ster rechts boven, een heel klein strass steen sterretje bevestigd.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Een dotje Astrid. De digi is mooi ingekleurd en alles is weer heel mooi op elkaar afgestemd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Astrid, wat een lieve kaart op deze manier.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie