woensdag 13 januari 2021

Ha-bee birthday! - Larissa

 

Hallo, ik ben Larissa van het blog Car-d-elicious en vandaag is het weer mijn beurt om hier op het Kleuren met potloden blog een kaartje te plaatsen. Deze keer heb ik een verjaardagskaartje gemaakt met de digitale stempel Birthday Bee van Gerda Steiner Designs. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Polychromos potloden en een witte gelpen en daarna heb ik de afbeelding uitgeknipt. 

Mijn mini kaartje is gemaakt van wit karton en de voorkant heeft een maat van 10x10 cm. Op mijn kaartje heb ik een strip rood design papier van het Celebrations paperpack (PK9131 - retired) van Marianne design geplakt. Op een stukje wit karton heb ik met het Mini cloud edges stencil van My favorite things en Tumbled glass distress inkt een wolkenachtergrond gemaakt. Met een zwarte fineliner heb ik een lijntje langs de randen van het witte karton gedoodled. Ik heb de achtergrond met foamtape op de kaart geplakt. Ik heb de afbeelding daarna met foamtape op de kaart geplakt. Ik heb de rechter hoeken van de kaart afgerond met de hulp van een pons.

Ik heb de volgende potloden gebruikt:

9201-199 Black, 9201-107 Cadmium yellow, 9201-111 Cadmium orange, 9201-108 Dark cadmium yellow, 9201-126 Permanent carmine, 9201-223 Deep red, 9201-145 Light phthalo blue.

*********************************************************************************
STAMP: Birthday bee from Gerda Steiner designs
COLORING MEDIUM: Polychromos pencils, Distress inks
PAPER: White cs, Celebrations paperpack (PK9131 - retired) from Marianne design
INK: Tumbled glass Distress ink
ACCESSORIES: White gelpen, Black fineliner, Corner punch, Mini cloud edges stencil from My favorite things

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie