zondag 31 januari 2021

Winter Wonderland.

  Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie nog een winterse kaart zien. Ik hoop dat het jullie nog niet verveeld!!! Deze maand Polka Doodles één van de sponsors. Ik ben dit keer aan de slag gegaan met deze 2 schattige digi's van Polka Doodles Winnie North Pole - Gingerbread Basket en Polka Doodles Too Cute - Christmas Holiday - Agnes Elephant Ice Skating. De kleuren aangepast aan de kleuren van het mooie achtergrond knipvel van Marianne Design Eline's Backgrounds AK0075. Heel handig ook, want je hoeft er verder niet veel meer bij te doen. 


Ik heb er dit keer een schuifkaart van gemaakt. Het was even puzzelen, want ik wilde de gleuf niet op de voorkant laten zien en heb deze erachter verwerkt, maar het is gelukt.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Kleding, muts, handschoenen en poinsettia: 132 - 131 - 130 - 193.
Besjes en hart poinsettia: 103.
Olifant: 233 - 233 - 235.
Bladeren: 168 - 174.
Schaatsen: 233.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Muts, jurk, poinsettia, jurk en legging: 132 - 131 - 130 - 193.
Mandje, hart poinsettia, handschoen en sjaal: 233 - 235.
Gingerbread poppetjes: C560 - 283.
Haar en laarzen: 233 - 235 - 199.
Gezicht: 132 - 189 - 191.
Bladeren: 168 - 174.


De tekst Winter Wonderland komt van de Joy!crafts Clear Stamps Banners. Als laatste nog wat Stickles - Star Dust erop gedaan.


Even een klein filmpje gemaakt, zodat je kan hoe de olifant van de ene kant naar de andere kant schaatst/schuift.


Je kunt je kaart nog inleveren tot 7 februari 20.00 uur. Ik zou zeggen, waag een kansje om één van de mooie prijzen te winnen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn winterse schuifkaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne zondag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie