woensdag 3 februari 2021

Spring bloom LOTV

 Hallo iedereen

Spannend ... vandaag mijn eerste blogpost als design teamlid bij 'kleuren met potloden', hopelijk beleven jullie er evenveel plezier aan als ik.

Mijn naam is Annie Hemeleers, woon in het Belgische Vlaams-Brabant.  Getrouwd met Frans, dochter Evi gehuwd met Koen en 2 kleinzoontjes : Indy bijna 7 en Odin pas 4 jaar.  
Zolang ik mij kan herinneren was ik altijd wel creatief bezig, het begon met knippen en plakken in de kleuterschool, later hield ik meer van boeken kaften en prentjes zoeken dan van de lessen.  Al vlug begon ik met haken, breien, zelfs nog kantklossen en volgde ooit 1 jaar naailes maar dat ligt me niet, ik hou meer van frutselwerk.  
Het kaartenmaken begon eigenlijk in UZ Leuven toen ik bij creatieve collega’s terecht kwam en we samen op de kerstmarkt gingen staan met zelfgemaakte spullen, dit is bijna 40 jaar geleden.  Nu maak ik alleen nog kaarten en ben ondertussen ook verzamelaar geworden (van materiaal natuurlijk).  De laatste jaren gebruik ik voornamelijk stempels en digi's en kleur ik met verschillende media.  Sedert 3 jaar heb ik ook een blog, hier kan je een kijkje nemen, ik maak voornamelijk funcards.   annieskaartenenzo.blogspot.be

Mijn kaart voor vandaag is een step kaart in mijn favoriete kleur.  Het kaartmodel is met mijn Presscut mal gestanst en aangekleed met papier van Galeria papieru.  De tekst onderaan is van Jeanine's art, het 'kusje' komt uit een setje van Craft emotions en het labeltje uit STENCILJMA10 van Studio light.  De gele bloemetjes zijn van Marianne CR1394, de bloemhartjes heb ik met een witte pearl maker gemaakt.
De digi is ‘spring bloom’ van LOTV gekleurd met potloden van Koh-I-Noor.  Per toeval kwam ik deze potloden tegen tussen al mijn materiaal, ooit eens in promo gekocht en nog nooit gebruikt.  Deze potloden hebben geen houten omhulsel alleen een laklaagje, je kan ze dus volledig opkleuren, zoveel extra uren kleurplezier 😉.   Ik moet bekennen ze kleuren geweldig.  



Dit zijn de KOH-I-NOOR kleurpotloden en de gebruikte kleurtjes : 

Konijntje : 8750/12   8750/14   8750/24
bloem : 8750/1   8750/2   8750/8   8750/13   8750/15
blaadjes : 8750/4   8750/11   8750/19   8750/23

Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot een volgende keer.

 

6 opmerkingen:

  1. Welkom in ons DT Annie. Je hebt een mooie aparte 1e kaart gemaakt. Schattige digi en prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your gorgeous card and fabulous colours. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in ons Team Annie. Wat een leuke kaart.De digi is heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom
    Ik ben ook nieuw hier
    Prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige start Annie, welkom in het team.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie