maandag 8 februari 2021

Rory's Owl Friends

  Toen ik dit kaartje maakte, was er al weer sprake van vorst en sneeuw.  

De digi heet Rory's Owl Friends en is van Colour of love.


Ik heb haar ingekleurd met Bruynzeeltjes. 
Ik kreeg een prachtig blik Collectors Edition van Bruynzeel.
 Het is een complete set met 32 kleurpotloden, 12 metallic potloden, 18 aquarelpotloden, 4 grafietpotloden, een waterverf penseel, 2 soorten slijpers en een gum. De aquarelpotloden heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar de gewone kleurtjes en de metallic kleurpotloden heb ik gebruikt om deze digi  in te kleuren. Helaas hebben ook deze potloden geen namen of nummers, maar alle groene en bruine potloden uit het blik zijn gebruikt.


Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en a.s. woensdag start er weer een nieuwe challenge op ons blog "Kleuren met Potloden" dus kom allemaal gezellig meedoen!



3 opmerkingen:

  1. Wow Marianne, prachtig en wat is de achtergrond ook mooi bij deze digi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, heel mooi hoe je kleurde volgens je designpapier daar hou ik van.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie