donderdag 22 april 2021

Happy Bday.

Hallo allemaal,

Vandaag een fleurig lente kaartje. Ik heb er de schattige digi van The Paper Nest Dolls - Owl Always Love You voor gebruikt. Zelf heb ik nog het gras erbij gekleurd/getekend. Dit is één van de leuke sponsors van de Challenge, deze maand. Het thema is dit keer: Alles wat begint met de letter B. Ik heb met deze kaart gekozen voor Bloemen, Bruin en Bladeren.


De basis van de kaart is een al wat oudere mal, Go Kreate no. 160027 Large Frames Frilly #7. Ik heb de grootste maat gepakt en daarna met het tekenhulpje van Joy!crafts, nog 2 maten groter erbij gemaakt met het middelste rondje. Ik vond het wel leuk om bij deze digi nog meer vogels erbij te verwerken. Bij de vogels hoort natuurlijk een vogelhuisje, deze is van Joy!crafts 6002/0700 Cutting & Emb. st. set One of a Kind - Spring. Ik heb het geëmboste gedeelte van het dak, met clear embospoeder gedaan. Verschillende mallen van Crealies XXL gebruikt. Verder nog veel bloemen erop verwerkt, met mijn favoriete takje met bladeren en swirls, van Joy!crafts 6002/0939 Cutting st. Branch Leaves eronder.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Shirt, slippers, haarspeld, strikken en band op broek: C200 - 124.
Strik op uil, gras en broek: 168 - 174.
Uil: C560 - 283 - 177 en 232 - 233.
Snavel uil: 109 - 111 - 113.
Huid: 132 - 189 - 191.
Haargrens: 283.


Je kunt je kaart nog inleveren tot 7 mei 20.00 uur. Ik zou zeggen, waag een kansje om één van de mooie prijzen te winnen.

Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie