woensdag 28 april 2021

Beertje cadeau 'forever friends'

 

Dag iedereen


Hieronder weer mijn bijdrage voor het 'kleuren met potloden' inspiratieblog

 Omdat voor de challenge van april het onderwerp met een B dient te beginnen heb ik dat ook maar gevolgd met deze beer.  Jullie kunnen nog steeds meedoen tot 7 mei 20u.

Ik ben weer eens in mijn houten stempels gedoken, heb een ganse doos van de Forever Friends-beertjes en hieruit heb ik deze gekozen.  Een simpele kaart die weinig uitleg hoeft, de basiskaart en roze opleg is met de creatables LR0242 van Marianne design gestanst.  Omdat ik altijd dubbele kaarten maak heb ik in dit geval een 2de witte kaart gestanst en op 3 cm van de bovenkant gerild, dat bovenste gedeelte op de achterkant van de enkele kaart gelijmd, wel zien dat de 2 delen precies op elkaar liggen en zo kan de kaart altijd netjes staan.  De binnenste cirkels met de 'pinking circles' nestabilities van spellbinders, een blauwtje erbij om toch wat contrast te hebben.  
Het beertje is gekleurd met Koh-I-noor potloden en weer geprobeerd om de kleuren zo goed mogelijk te matchen met het papier.  Op het labeltje heb ik nog 'liefs' bij gestempeld, dit komt uit het setje van Craft emotions 1707.



Gebruikte Koh-I-noor potloden :
cadeautje: 8750/16   8750/15
 8750/17   8750/18   8750/20
beertje : 8750/11   8750/23   8750/21


Hartelijk dank voor je bezoekje en we gaan weer wat nieuws verzinnen. 
Tot de volgende ...


2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie