zaterdag 1 mei 2021

B - day

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien.Er is weer een nieuwe Challenge van start gegaan bij
Kleuren met potloden. Het thema is deze keer:.Alles wat begint met een letter B.Ik heb gekozen voor bloemen,bladeren en B-day..Ik heb er de digi van The paper nest dolls - Ellie With Cactus voor gebruikt.


Ik heb designpapier van Mintay gebruikt. De mallen zijn van Marianne Design,
Studio Light en Joy!crafts.

Ik heb de digi ingekleurd met Derwent Lightfast potloden en Faber Castell potloden:

Huid: FC 189 - 131 -132 -  DL Salmon Dusky Pink
Jurk: FC 119 -129 -  DL Oyster
Haar: DL Brown Ochre - Natural Brown - Sepia (Red) - Yellow Ochre
Schoenen en pot: DL Yellow Ochre - Brown Ochre
Cactus: FC 168 - 170 - DL Grass Green

Leuk dat jullie ons blog hebben bezocht.Vind je het nog leuk om mee te doen met
onze challenge.Je kunt je kaart nog inleveren tot 7mei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie