donderdag 3 juni 2021

North Pole.

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een winters kaartje laten zien. Deze keer heb ik de schattige winterse digi van My Besties - Winter Dream Doll 20 gebruikt. Ik heb het mooie Designpad van Craft Sensations - Christmas ervoor gebruikt. Ik vind het een zo'n mooie kleuren combinatie. De sierlijke border aan de zijkant achter het plaatje, de sierlijke border bovenaan de kaart, het wijzerbord - North Pole komen van Ali. Het afdrukje heb ik gestanst met de Spellbinders mal - Labels 18. 


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Muts, handschoen, strikken, legging, delen op de sneeuwpop en knopen op de jas: C200 - 193.
Haar, schoenen en mok: 232 - 233 - 235 - 199.
Ogen, jas, deel om de schoen: 232 - 233 - 235.
Huid: 132 - 189 - 191.


Nog wat Stickles - Star Dust op de digi en bij het sneeuw van het wijzerbord. Verder nog wat verschillende Embellishments erop verwerkt en een stukje kant onder de afdruk.


Thema van deze maand Challenge is: Lint, kant of touw. Ik heb voor mijn kaart Kant gebruikt.
Je kunt je kaart nog inleveren tot 7 juni20.00 uur. Ik zou zeggen, waag een kansje om één van de mooie prijzen te winnen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn winterse kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie