zondag 6 juni 2021

Teddy Bo 70

Hallo iedereen

Vandaag mag ik weer een inspiratiekaartje tonen.  
Ik maakte het voor een oud-collega die pas 70 werd en een zwak heeft voor beren en geloof me daar vind je er een heleboel van maar ik heb wel de gekste uitgekozen.  Gelukkig had ik hem al een tijdje want ik denk dat ze momenteel niet meer te verkrijgen zijn, althans ik vind ze niet meer terug.
Voor de basis in kraft gebruikte ik m'n Presscut mal om een stepcard te maken, heel handig hoor.  De papiertjes komen uit m'n oude voorraad waar ik nog niet zoveel durfde in te knippen wegens 'te mooi' 😋.   Alles gemat op zwart.  De teddy digi heb ik ingekleurd met Koh-I-noor kleurpotloden, uitgeknipt en wat verhoogd opgeplakt.  Op de banner heb ik lettertjes van Joy 6002/0141 gebruikt en de 'gefeliciteerd' is eigenlijk een randwoord van het CDSN-0011 setje van Carlijn design, hier heb ik de letters los geknipt en apart opgeplakt.  Tot slot nog enkele knoopjes uit het CR1480 setje van Marianne om wat lege plekjes wat op te vullen.

 

Koh-I-Noor kleuren :
8750/11   8750/23   8750/03
8750/06   8750/08   8750/17
8750/14     8750/24

Je kan nog tot morgen 20u meedoen met de challenge lint, kant of touw.
De 10de juni starten we weer met een nieuwe challenge.
Hopelijk tot dan !

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie